Cum te poate ajuta Maraweb?
În primul rând, cu mai mulți clienți.
Mult mai mulți decât ai în prezent la costuri cu până la 80% mai mici decât dacă ai gestiona intern campania. Cu peste 3500 de conversii generate lunar și 350.000€ investiți în campanii Google Ads în ultimul an, am putea spune că ne pricepem.
Ce este o campanie Google Ads?
O campanie Google Ads este o campanie pay-per-click prin care te putem ajuta să ajungi chiar de mâine pe primele poziții în motorul de căutare Google pentru a-ți aduce mai multi clienți. „Pay-per-click” înseamnă că plătești numai când cineva dă click pe anunțul tău, nu doar când se afișează.
Prin Google Ads anunțurile publicitare ce trimit către website-ul unei afaceri apar pe prima pagina a rezultatelor unei căutari efectuate pe motorul de căutare Google, doar pentru cuvinte cheie atent alese în cadrul unui proces complex de research și analiză, astfel încât să exprime o intenție de achiziție pentru produsul sau serviciul tău.
Tot prin Google Ads putem accesa tot în sistem de plată la click și spațiul publicitar pus la dispoziție de site-urile partenere Google (YouTube, Google Mail, bloguri, forumuri sau site-uri de top din Romania precum zf.ro, olx.ro, capital.ro, eva.ro, gsp.ro, etc.).
Ce tipuri de campanii administrăm?
Search Network: afișăm anunțuri publicitare pe motorul de căutare Google atunci când utilizatorii efectuează o căutare relevantă pentru produsele sau serviciile tale. Optimizăm anunțurile astfel încât să maximizăm șansa ca cei care le văd să vină pe site-ul tău și să cumpere.
Display Network: afișăm anunțuri de tip text sau imagine (bannere) în rețeaua site-urilor partenere Google. Avem la dispoziție instrumente complexe de analiză și targetare, astfel încât anunțurile să ajungă la audiența potrivită, în momentul potrivit.
Retargeting: afișăm anunțuri de tip text sau imagine în rețeaua de site-uri partenere Google numai acelor utilizatori care au vizitat site-ul tău și au efectuat o acțiune considerată semnificativă (au vizitat o anumită pagină, au adăugat un produs în coș, au petrecut mai puțin de 30 de secunde pe site, etc.) pentru a-i convinge să revină și să devină clienții tăi sau pentru a-i fideliza.
YouTube Ads: se poate afișa orice format de anunț – imagine, text sau video – pentru a ajunge la cei peste 7 milioane de utilizatori care efectuează căutări și vizionează videoclip-uri pe YouTube.
Gmail Ads: anunțuri publicitare tip newsletter afișate direct în casuța de e-mail de la Google, chiar și către cei care nu ți-au oferit adresa lor de e-mail. Anunțurile sunt configurate pe baza de criterii geografice și demografice, iar formatul lor se poate personaliza.
Mobile Ads: clienții noștri realizează conversii în proporție de 40% de pe dispozitive mobile. Gestionăm și optimizăm campanii Mobile Ads atât pe Google Search, Display cât și pe YouTube.
Cum gestionăm o campanie Google Ads?
Timp de minim 4 zile pe săptămână, campania ta ne domină atenția, fie că e vorba de modificat anunțuri, adăugat cuvinte noi, ajustarea sumelor licitate sau alte optimizări. Rezultatele sunt vizibile din prima lună: mai multi clienți, mai puțini bani irosiți.
În gestionarea campaniilor Google Ads, cuvântul-cheie pentru noi este performanta, orientându-ne mereu către acțiuni care să te ajute să îți crești profitul si să plătești minimul necesar pentru a achiziționa un client nou din campanie. Pentru a atinge acest scop mai întâi dezvoltăm campania astfel încât să aibă un potențial maxim de performanță, iar apoi o optimizăm constant în funcție de conversii (vanzari sau generarea de lead-uri) și costuri.
1. Dezvoltarea campaniei
- Analiza afacerii, a industriei si a competitiei ce ne ajută să conturăm cea mai buna strategie
- Definirea strategiei optime de promovare și alegerea celor mai potrivite instrumente care să crească rata de click (CTR-ul) și rata de conversie
- Selectarea cuvintelor-cheie relevante pentru afacerea dumneavoastră prin care anunțurile să ajungă exact la publicul care își manifestă o intenție față de produsele sau serviciile oferite de dumneavoastră.
- Conceperea anunțurilor adaptate la publicul țintit, care să atragă prospecți valoroși pe site-ul dumneavoastră
- Creșterea scorurilor de calitate care determină poziția anunțurilor dumneavoastră și care vă ajută să creșteti rata de click (si implicit traficul pe site) cu aceeași sumă investită. Printr-un scor de calitate crescut de la 4/10 la 8/10 veți plăti de două ori mai puțin pentru poziții mai bune și pentru mai multe click-uri
- Configurarea și organizarea contului astfel incât anunțurile să fie cât mai relevante pentru căutările efectuate de utilizatori
- Organizarea potrivită în grupuri de anunțuri și alegerea setărilor optime pot crește cu până la 25-30% eficiența unei campanii
- Gestionarea destinatiilor de plasare astfel incât reclamele dumneavoastră să apară pe site-uri cât mai relevante pentru utilizatorii vizați și să nu plătiți pentru click-uri inutile.
2. Optimizarea campaniei
- Optimizarea continuă a anunturilor prin folosirea extensiilor de anunț, dar și prin testarea mai multor variante de mesaje si păstrarea celor care conduc la cat mai multe conversii. Folosirea inserțiilor dinamice, a extensiilor de tip “click-to-call”, impreuna cu A/B testing, pot crește rata de click cu pana la 40%
- Optimizarea ratei de conversie prin imbunătățirea paginilor de destinatie si a experientei generale a utilizatorului pe site, astfel incat dumneavoastră să cresteti numarul conversiilor cu aceeasi sumă investită si folosind aceleasi instrumente de promovare
- Optimizarea paginilor de destinatie pot creste rata de conversie cu pana la 20-30%, ceea ce inseamnă o crestere a profitului dumneavoastra cu pana la 20-30%
- Eliminarea cuvintelor-cheie care nu performează pentru a reduce cat mai mult costurile
- Gestionarea atentă a sumelor licitate si a costurilor totale astfel incat ROI-ul dumneavoastră să crească cat mai mult posibil pe baza bugetului pe care doriti să il investiti.
- Identificarea unor noi oportunităti de promovare atat prin largirea listei de cuvinte-cheie si destinatii de plasare, cat si prin folosirea unor instrumente complementare cum ar fi retargetarea audientei pe retelele sociale
- Măsurare si raportare periodică astfel incat dumneavoastră să stiti mereu in amanunt ce se intamplă in campanie, care sunt rezultatele, cati prospecti si cate vanzări a generat campania si la ce cost.
Rulezi deja o campanie Google Ads?
Ai deja o campanie Google Ads, dar nu stii cu siguranță dacă este bine optimizată? Ai probleme în setarea campaniei? Nu iți găsești anunțul printre cele ale competitorilor? Nu ai reusit să setezi extensii de anunturi? Cere o ofertă de preț pentru un audit de campanie. Citeste mai multe aici.
În majoritatea cazurilor, reușim să identificăm oportunități prin care poți crește eficacitatea campaniei cu 15-30% sau chiar mai mult.
De ce să alegi Maraweb?
- Noi nu facem teste pe banii tăi. De peste 13 ani lucrăm cu clienți din cele mai variate industrii, având in portofoliu peste 500 de campanii create și peste 200 de proiecte de consultanță.
- Avem experiență internațională. Dezvoltăm, gestionăm și optimizăm lunar campanii internaționale în peste 7 țări.
- Te ținem la curent cu toate noutățile. În fiecare an participăm la conferințe și training-uri, astfel încât să fim mereu cu un pas înainte, iar campaniile gestionate de noi să fie cele mai performante.